Vakantiehuis

De grootste vakantie vergelijker!
  • Vakantiehuis
  • 1075 Vakantiehuizen gevonden

De onderstaande vakantiehuizen hebben wij zorgvuldig voor u geselecteerd uit het aanbod van meer dan 120 verschillende reisaanbieders, zoals OAD, Sunweb en Jiba. We hebben de resultaten gerangschikt op basis van het aantal aanbieders; de populairste accommodaties staan dus bovenaan. Daarnaast hebben we per accommodatie de aanbieder geselecteerd die de laagste prijs biedt. Zo bent u altijd verzekerd van een groot aanbod met beschikbare accommodaties, voor de laagste prijzen! Heeft u vragen en/of opmerkingen over onze site? Neem dan contact met ons op!

Som-29
405,-

Je beoordeling is verwerkt

Op acht kilometer van het Noordzeestrand en dichtbij het centrum van Zonnemaire ligt dit rustige vakantiehuis. De locatie is kindvriendelijk en de omgeving is zeer geschikt voor liefhebbers van... Lees meer...

Conference
560,-

Je beoordeling is verwerkt

Deze vakantiewoning voor acht personen is onderdeel van een woonboerderij, waar u gebruik kunt maken van een sauna, een terras en een tennisbaan. Het huis ligt op vijf kilometer van het... Lees meer...

Black
420,-

Je beoordeling is verwerkt

Deze oude boerenschuur is opnieuw ingericht tot knus vakantiehuis en ligt nabij het natuurgebied ‘de Kop van Schouwen’. Met het centrum en de zee op kleine afstand is er mogelijkheid tot... Lees meer...

Houtsnijder
605,-

Je beoordeling is verwerkt

Dicht bij het centrum vindt u dit gezellige vakantiehuis dat vroeger een houtsnijderij was. Het beschikt over een moderne keuken en open haard en is een fijne locatie voor een vakantie in het... Lees meer...

Casa Royal
835,-

Je beoordeling is verwerkt

Op een half uur lopen van het strand ligt dit ruimtelijke huis, voorzien van gemakken zoals een open haard en jacuzzi. Het centrum met gezellige cafés en restaurants ligt binnen handbereik, op 300... Lees meer...

last minute testimonial
Rick Pieters
26 jaar, woont in Haren

"Lekker voordelig met het gezin weggeweest in Oostenrijk in een vakantiehuis dat ik heb gevonden op Vakantieshop.nl."

The Island
2540,-

Je beoordeling is verwerkt

Mooie villa met rieten dak op een privé-eiland in de polder, met eigen sloep. Het strand ligt op 30 minuten fietsen en er is een kinderspeelplaats. Zwemmen, vissen, varen en barbecueën is tevens... Lees meer...

Bergeend
870,-

Je beoordeling is verwerkt

Dit recent gerenoveerde vakantiehuis bevindt zich tussen de duinen, op loopafstand van het strand. De villa met serre is geschikt voor vier volwassenen en twee... Lees meer...

Water Wellness Met Luxe Sloep
1175,-

Je beoordeling is verwerkt

Dit comfortabele vakantiehuis voor zes personen bevindt zich in een familiepark. De woning heeft vele luxe extra’s zoals een Finse sauna, een Wii en een sloep om de wateren van Friesland mee te... Lees meer...

Anno 1711
720,-

Je beoordeling is verwerkt

Dit vakantiehuis voor vier personen uit de achttiende eeuw bevindt zich op vijftig meter van het sfeervolle centrum van Nes. Toch is de woning erg rustig gelegen met zicht op de velden van de... Lees meer...

Kust En Stijl Ii
260,-

Je beoordeling is verwerkt

Dit stijlvolle appartement is geschikt voor zes personen en bevindt zich op loopafstand van het strand en het centrum van Nes. Het vakantiehuis is erg comfortabel ingericht en bevindt zich op een... Lees meer...

• Uw mening over vakantiehuizen

Vakantieshop.nl vindt uw mening belangrijk. Daarom bieden we u hieronder de gelegenheid om uw mening te geven over een vakantiehuis die u ooit heeft geboekt. Denk hierbij aan zaken als de prijs van de vakantie, de kwaliteit van de accommodatie, de vlucht, eigenlijk alles wat er bij een vakantie komt kijken. Alle kritiek is welkom; middels de feedback die we van onze bezoekers krijgen, kunnen we de dienstverlening van onze partners verbeteren en uw reisplezier vergroten.

Reacties

Het fijne aan een vakantiehuis vind ik dat je helemaal vrij bent om te doen wat je wilt. Geen vaste tijden waarop er ontbeten of gedineerd moet worden, maar koken en doen wat je wil: echt vakantie! En zelf kunnen koken scheelt ook weer enorm in de kosten.

By Berend op 03 november 2011 om 14:24

Ik heb een geweldige reis gemaakt naar de Toscane. Ik was hier nog nooit geweest maar door de geweldige aanbiedingen die hier gegeven werden had ik de reis geboekt. Een echte aanrader is om een scooter te huren in de toscane om zo het hele gebied door te crossen. Zo zie je de mooiste plekjes.

By Janneke op 04 november 2011 om 12:54

Afgelopen jaar met 6 vrienden naar een vakantiehuisje geweest in Duitsland, Hayingen. Het is erg goedkope manier om er even tussenuit te gaan en zeker de moeite waard. Het helpt wel als je een beetje Duits spreekt!

By Corné op 05 november 2011 om 13:44

Krijg nu al zin in een weekje weg van al die aanbiedingen. Binnenkort maar eens een bezoekje aan Frankrijk wagen!

By Janssen op 05 november 2011 om 20:04

Mijn weekendje weg is nu eindelijk gepland. Heerlijk twee daagjes met mijn vrouw naar Groningen. Het moet een erg sfeervol en oud centrum zijn. Ik ben erg benieuwd!

By Joost op 06 november 2011 om 12:57

Op het eerste gezicht lijkt het vrij prijzig, maar het valt reuze mee. Je hebt natuurlijk bijna geen kosten aangezien je zelf kan koken. Bovendien heb je privacy, niet onbelangrijk!

By Marjolein op 06 november 2011 om 21:59

Met familie deze zomer fantastische tijd gehad in Toulon. Heerlijk groot zandstrand en een prachtig Frans dorpje (Le Pradet).

By P.Breur op 09 november 2011 om 23:51

Tijd geleden ben ik een weekend verbleven in de Rhone-Alpes met vrienden. Rustige omgeving maar ook wel heel mooi. Ik weet niet meer precies welk vakantiehuis, maar opzich is alles wel prima.

By Erik op 11 november 2011 om 13:16

Niets fijner dan uitwaaien aan de Nederlandse kust! Tijdens de kerstdagen vorig jaar heerlijk gezeten in een bungalow in Maartenszee.

By bartwageningen op 11 november 2011 om 13:18

Ik heb best een grote familie: een vrouw en vier kinderen. En naarmate iedereen wat ouder wordt, stellen ze fijne voorzieningen wel op prijs. Niet meer zoals vroeger de camping. Een vakantiehuis proberen wij dan ook meestal te boeken. Het is je eigen plekje op de vakantiebestemming die je helemaal eigen kan maken. Het is prima vertoeven in zo'n ding. Hebben het wel eens geboekt in Nederland en in Frankrijk.

By Henk op 17 november 2011 om 11:54

Afgelopen zomer met de vrouw een vakantiehuisje geboekt in de Provence. Wat een heerlijke streek, lekker aan zee, prima weer! Ook het eten is natuurlijk daar top! Ik hou van de Franse keuken. We hadden wel twee dagen regen, maar toen vermaakten we ons prima in het vakantiehuis met filmpjes en kaartspellen.

By Lars op 24 november 2011 om 15:18

Afgelopen zomer via deze site een vakantiehuis geboekt naar Costa Blanca in Spanje! We hebben er echt heerlijk genoten in het huis met zwembad en hebben veel van de omgeving gezien. We zijn met een groot gezin en dan is zo’n vakantiehuis ideaal. Zeker met zo’n zwembad waar de kinderen uren zoet mee zijn. En niet alleen de kinderen, want wij als ouders nemen er natuurlijk ook graag een duik in!

By Anouk op 02 december 2011 om 14:18

Vaak gaan wij met de buren op vakantie. Daarom hebben we afgelopen zomer een prima vakantiehuis geboekt via deze site in Spanje. Lekker met zwembad en alles erop en eraan. Het is echt even je eigen villa in het buitenland. Fantastisch! Vooral ook omdat je helemaal kunt doen en laten wat je wilt is het zo fijn. Zwembad erbij, prachtige keuken. Dat zorgde voor een paar fantastische dagen met veel zwem – en eetplezier.

By Gerard op 05 december 2011 om 16:19

Afgelopen zomer met ons reisgezelschap via deze site een vakantiehuis in de Provence geboekt. Was erg top! We gaan het waarschijnlijk komende zomer ook doen. Daar gaan we in januari eens naar kijken, maar stiekem kon ik het niet laten en ik ben nu al wat aan het rondsnuffelen. De Provence staat eigenlijk altijd gegarandeerd voor een topvakantie met veel zon, zee en strand! Ik kan het weten, want ik ga dan waarschijnlijk nu komende zomer er al voor de zesde keer heen.

By GerardO op 19 december 2011 om 11:59

Afgelopen zomer hebben we samen met vrienden een vakantiehuisje gehuurd in de Provence in Frankrijk. Man, wat is het daar mooi. Prachtige stranden, havens, heerlijke restaurantjes. We lagen lekker rustig en toch centraal zodat het allemaal niet lang duurde voordat we ergens waren. De Provence, één grote dikke aanrader.

By Rica op 28 december 2011 om 12:10

Afgelopen zomer ben ik samen met m’n man en drie kinderen op vakantie geweest in de Costa Brava. De camping waren we echt zat, dus we keken eens rond naar een vakantiehuis. Toen we op deze site keken, vonden we een zeer geschikt vakantiehuis voor ons gezin! We hebben een prima tijd beleefd daar en we hebben echt genoten van ons huisje daar. Erg mooie omgeving trouwens. Aanrader! Misschien gaan we nog wel een keer…

By Marit op 04 januari 2012 om 09:38

Met m’n vriendinnengroep zijn we afgelopen zomer naar Ibiza gegaan voor een lekkere ouderwetse jongerenvakantie. En waar kun je die nu beter vinden dan in Ibiza en dan ook nog eens in een vakantiehuis? Het was erg top! Enorme leuke vakantie gehad, mede te danken aan het leuke vakantiehuis dat we via deze site geboekt hebben. Zwembad erbij, heerlijk! Misschien volgend jaar weer? Wie weet!

By Georgina op 11 januari 2012 om 16:07

Een vakantiehuis is een goede aanrader als je met een hele familie op vakantie gaat. Op vele campings of parken kunt u kiezen uit chalets of bungalows, dat geeft toch iets meer privacy dan een camping. Vijf jaar geleden ben ik met mijn familie naar Avignon gegaan, daar vind je campings met natuur aan de ene kant en toch een centrum binnen handbereik aan de andere kant.

By Hannah op 13 januari 2012 om 11:44

Afgelopen zomer zijn we met een ander stelletje in de streek Andalusië geweest in Spanje en we hadden geen zin in een hotel. We wilden meer ons eigen ding doen. Dus daarom kozen we voor een vakantiehuis. Zo hadden we beiden wat privacy. Ook konden we lekker zelf koken en er was zelfs een zwembad bij! Prima ding, zo’n vakantiehuis!

By Roel op 18 januari 2012 om 12:29

Vorige zomer zijn we met een bevriend gezin naar de Toscane gegaan en hebben via deze site toen een vakantiehuis gehuurd voor ons achten. Het was helemaal fantastisch, eigen zwembadje, eigen tuintje, niet heel afgelegen dus de bewoonde wereld was nog goed bereikbaar! In combinatie met het prachtige weer hebben we er een vakantie gehad die we nooit meer vergeten, zelfs de kinderen niet.

By Louise op 24 januari 2012 om 15:00

• Informatie over vakantiehuizen

Vakantiehuizen

Gaat u met een groter gezelschap op vakantie of bent u erg op uw privacy gesteld, dan is een vakantiehuis in sommige gevallen een betere accommodatiekeuze dan een camping of hotel. Een vakantiehuis is doorgaans van alle gemakken voorzien en biedt u en uw reisgezelschap veel ruimte.

Voordelen van een vakantiehuis

Hoewel kamperen erg gezellig kan zijn en een hotel ook zijn luxe en charme kent, heeft een vakantiehuis veel voordelen. Zo heeft u veel privacy en alle faciliteiten bij de hand. Afhankelijk van uw budget kunt u een luxe vakantiehuis boeken met meerdere slaapkamers, een moderne inrichting en een eigen zwembad of een eenvoudiger vakantiehuis met alle basisfaciliteiten. Die laatste categorie kan bijvoorbeeld erg aantrekkelijk zijn voor een jongerenvakantie. U vindt vakantiehuizen in alle populaire vakantiebestemmingen en verschillende prijsklassen.

Een vakantiehuis boeken

Naast dat een vakantiehuis veel gemakken kent is het sommige gevallen ook financieel aantrekkelijk om een vakantiehuis te boeken. Doordat u met een groot gezelschap in het huis kunt verblijven, zijn de kosten per persoon doorgaans laag. Een hotel betaalt u immers per kamer en appartementen zijn meestal minder ruim. Met een geheel eigen keuken, badkamer en elektronica bent u verzekerd van een gezellige familie- of vriendenvakantie.